Bara kul grejer!!

2008-08-01 @ 21:44:34 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjaa!

Igår kväll vare lite mini party hos Robin, Alex kusin. Mupparna va me å vi hade hemskt trevligt:) Bl a bjöd kvällen på ett mysigt nattdopp i poolen vid Hägerstensåsen, haha men jag var badkruka och hoppade inte i!!

Idag hade jag bokat en tid hos MakeUp Store i Täby Centrum för att utnyttja presentkortet jag fick av mina kära muppar i födelsedags present. Det var grymt kul och intressant att få lite tip som sminkning, å dessutom så blev ja ju grymt snygg också;) Ett par av MakeUp Store´s produkter åkte förstås med därifrån xD
Även ett par svarta jeans från Zara och en skitsnygg klänning från Peak som jag fick av mamma åkte med från Täby Centrum.

Lite bilder på klänningen:





Nu ska ja snart hoppa i säng, jobbet väntar i morgonbitti...:)

Enjoy!

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback