Fiasko..?

2008-08-09 @ 18:54:15 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Tjena,
d blev inte riktigt som jag hade tänkt mig igår..:/ Hade sett fram grymt mycket åt arrangemanget på stureplan, hade till och med bytt jobbtid med en tjej. Jag hade sett fram emot en askul kväll ute, men stureplan var ju lika fullproppat som en rockkonsert och sånt pallar jag inte.. Nu kanske ni tänker "a men vadå trodde hon att hon skulle va själv eller?!", nej det trodde jag faktiskt inte men att stå och trängas som packade sillar på en rockkonsert är inte min grej, tvärtom, jag får typ panik!!
Så vi blev inte gamla där men det var ändå kul att dra en runda unt omkring eftersom det var många grejer på g.

Idag har jag jobbat i alla fall, inte nice att åka från Midsommarkransen klockan 6 på morgonen,,, hade mycket hellre legat kvar i sängen och myst me Alex<3
Mamma pappa och Sofie hämtade mig efter jobbet och på vägen hem stannade vi till på elgiganten och köpte en mixer!! Perfekt till att göra mina goda smoothisar!!:D



Mums!



Visst är den fin?:)


Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Madde

Asså den där "festen" var verkligen bara sjuk! Haha

..Fast det va iof rätt kul ändå :P

Puss

2008-08-09 @ 23:46:05
URL: http://neonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback