GoooodMorning

2008-08-29 @ 07:22:25 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Fredag morgon, yes!! sista skoldagen för den här veckan!! samt bara lite mer än en vecka kvar till vi åker till Grekland!!:D Idag har jag sånt där pissigt schema. Först Spanska mellan 8.20-9.50, sen börjar nästa lektion 14.30!! 4½ timmes hål alltså... Men men, jag ska inte klaga! Mormor och morfar räddar dagen! Jag ska nämligen hem till dom och chilla, äta lunch och ta en långpromenad i skogen under tiden:) Plugga..? Njaa,, vi får se.. haha

Ikväll ska jag förhoppningsvis ut på nått mysigt ställe i stan och ta en drink med Lisette och ev nån mer. Men vi får se hur allt slutar:) Kanske blir det Hard Rock lr Friday's xD Eller varför itne båda? *Hoppas Hoppas*



Jag (lite smått förvånad lr nått haha) i morse xD

Enjoy;)

H




Kommentarer

Postat av: Julia

Sen om 56 dagar kan jag också följa med er :D

2008-08-29 @ 19:31:04
URL: http://juwlea.blogg.se/

Postat av: Julia

Hahaha, Jag vet! Mitt schema är bästast!! Det segaste är håltimme i drygt 5 timmar på måndagar som vi kommer ha ungefär från jul... Sen kommer vi sluta 21.10 på måndagar under vårterminen för att repa musikal.

2008-08-29 @ 19:58:15
URL: http://juwlea.blogg.se/

Postat av: Jeanette

Men du! Vaddå Grekland? när hände det här? när skulle jag få veta? hur var när varför???????



:P

2008-08-30 @ 23:09:32
URL: http://muppungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback