Torsdag morgon

2008-08-28 @ 07:47:13 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon!!
Hoppas ni alla är minst lika pigga som mig, för ja, jag känner mig faktiskt riktigt pigg! Har precis klämt i mig frukost och nu sitter jag här vid datorn med en kopp kaffe och uppdaterar bloggen lite medan jag kollar på sex and the city:) Perfekt start på morgonen.
Ska alldeles strax dra ner till stallet för att släppa ut hästarna och rida ett pass på Olympud. Första dressyrpasset på månader.. hoppas det går bra haha

Börjar skolan vid 12.20 vilket är så skööönt, älskar när man hinner med att göra lite grejer hemma först, som att rida till exempel..

Aja, nu är det bäst jag beger mig:D

Enjoy;)

H

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback