Trött.

2008-08-17 @ 18:34:38 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Hejsan allihopa:)
Just nu känner jag mig inget vidare.. Är sjukt trött och har muskelvärk i hela kroppen. Kan bara konstatera att jag saknar vårat badkar mer än någonsin!! Ett varmt bad med tända ljus och en skvallerblaska skulle vara precis vad jag behöver just nu..

Muskelvärken kommer förmodligen från i morse när vi var iväg på hästtävling i regnet. Det gick riktigt bra faktiskt,, i början.. hahaha åkte av på sista hindret, typiskt!! Men så ere ibland;)



Trött Hanna som lyssnar på musik...





Gladare Hanna som pratar med Alex i telefon:)


Har legat och latat mig i soffan en stund nu på eftermiddagen och om planerna går i lås så kommer väl kvällen se ungefär likadan ut:P Hoppas jag mår lite bättre i morrn, för då ska jag iväg och träffa Lisette och Denise:)


Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Julia

Japp den var bra :)

Du får komma hem till mig och bada så du blir frisk <3

2008-08-18 @ 00:34:53
URL: http://juwlea.blogg.se/

Postat av: Sandra

(Svar): Okej, vad roligt :D, min kommer ifrån Uruguay (fick slå upp den där stavningen). Ja, alla säger att singstar ska va jätte kul så jag får försöka hitta nåt sånt :). Tack :D!

2008-08-18 @ 10:09:15
URL: http://kristallicierad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback