Cheesecake bak!!

2008-12-09 @ 17:28:51 Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()

Hejsan!
Kunde inte lägga upp några bilder till förra inlägget som jag lovade, antingen är det min mobil det är fel på eller våran dator, filöverföringen funker helt enkelt inte som den ska.. blä! ;)

Igår blev det ingen vidare uppdatering. Gick i skolan till strax efter 5 och sen mötte jag upp Alex och vi åkte hem till mig och käkade lyxig laxpaj med familjen.Hade helt enkelt ingen lust att blogga på kvällen:)

Dagen i skolan var rätt lugn. En hel del lärare är sjuka (precis som jag och många andra elever också är) så 2 av mina 3 lektioner var inställda. Grejen är bara att om man hade fått veta att man började 12.10 istället för 10.00 så hade man ju kunnat stanna hemma en stund längre och stackars Alex hade inte behövt åka så tidigt..:/ aja så ere..

För tillfället sitter jag hemma hos mormor och morfar och bloggar lite. Har hjälpt mormor att baka en Blueberry cheesecake till hennes födelsedag i morrn!:D Bakade den där cheesecaken i sommras och den blev så grymt god!! Den står i ugnen just nu... Dofterna börjar sprida sig i lägenheten.. Mmmmmm..:)




Bild från recept.nu



Är du ett bakvrak som jag?:D

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Anonym

Å va kul!

Måste varit en dröm när du fick första hästen!

Skönt att dela häst nu kan jag tänka mig det är ju en del jobb ;) puss

2008-12-09 @ 18:42:11
URL: http://madelli.blogg.se/

Postat av: ♥Blondiie♥

blev det gott???

2008-12-09 @ 19:37:30
URL: http://blondiies.blogg.se/

Postat av: Linda

åh, tror du det? :) jag är så jäkla nervös inför det.. Men det känns som kul att prova något nytt!! Snart är det globen hörru, taggad?? :D Vi lär få smyga oss till lite bättre platser, haha vi har typ fått sämsta i globen.. men dem är iallafall gratis :D Puss!!! Jag ääääslakr att baka!!!! :DD:D

2008-12-09 @ 21:50:26
URL: http://liimpans.blogg.se/

Postat av: Linda

åh, tror du det? :) jag är så jäkla nervös inför det.. Men det känns som kul att prova något nytt!! Snart är det globen hörru, taggad?? :D Vi lär få smyga oss till lite bättre platser, haha vi har typ fått sämsta i globen.. men dem är iallafall gratis :D Puss!!! Jag ääääslakr att baka!!!! :DD:D

2008-12-09 @ 21:50:31
URL: http://liimpans.blogg.se/

Postat av: Maddiiie

(svar) På kägelbanan vid södra teatern! :)

2008-12-09 @ 22:46:11
URL: http://neonlight.blogg.se/

Postat av: ♥Blondiie♥

God kväll!!!

Nu på kvällen har jag knåpat ihop en liten julutmaning! Jag har själv startat den med frågor jag själv skrivit samt hittat på nätet...

Skall testa och se hur många man kan sprida den till! Hoppas du vill vara med!

Gå in på min blogg och ta min utmaning, gör den på din blogg, och skriv sedan på mitt inlägg när du gjort den så jag kan kolla ditt svar!!!

sen när folk ser hos dig, länkar dom till DIN sida ( byt ut där det står du hittat utmaningen hos...) sen så står det att dom skall gå till mitt inlägg och skriva att dom gjort den...

så får vi se om 100 personer gör den!! spännande va=)

Var med nu!!!



kramis!!!!

2008-12-09 @ 22:52:30
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback