Champagne, våghals, ett gäng muppar å så jocke förstås;)

2008-02-28 @ 14:01:57 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Tjoo!
Sitter vid den bärbara datorn i midsommarkransen, hos Alex förstås:) Solen skiner in genom fönstret och värmer lite på armarna, så härligt!! Har just kommit hit från Skärholmen, spenderade nämligen gårdagens kväll hemma hos Gabi firandes hennes kommande 18årsdag:D Mupparna va däroch så Jeanettes kompis Jocke som jag hört så mycket om, det var roligt att få träffa honom:P Kom dit ganska sent, runt 9 tiden, Gabi var på träning och kom runt halv 11. Då käkade vi Tacopaj, väldigt gott!! (Kockar: Madeleine och Jeanette). Sen blev det champagne och smågodis medan vi spelade våghals, ett spel som kan köpas på Designtorget som jag starkt rekomenderar!;) Sen blev det Guitarhero och film, "The Butterfly Effect" med Ashton Kutcher den va lite knäpp men riktigt nice! Kvällen slutade väl runt halv 5 på morgonen då vi hoppade i säng. Sen till frukost blev det Guitarhero igen:) Han gå innan marrängswischen gjorde i ordning till frukost vlket jag är ganska tacksam för^^ hahaha
Nej men helt ärligt en hel härlig kväll med muppar och mycket kuuuul!!:D

Kommentarer

Postat av: Julia

"Julia, det är en som frågar om jag vill penetreras! Vad är det??" HAHAHAHA bästa!!!!

2008-02-29 @ 17:52:34
URL: http://juwlea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback