Förkylning, playstation och semlor, på en och samma dag:D

2008-02-05 @ 11:06:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjenaa...
Verkar som om man har dragit på sig en förkylning... förhoppningsvis en lättare en.. Huvudet känns som en uppblåst ballong och det rinner ur näsan, USCH! Jag hatar verkligen att vara sjuk!! Som tur är har jag inte fått feber (än) iaf vilket jag hoppas jag slipper.
Nu e klockan ca 11 på morgonen, har precis ridit Wexford och ska snart gå och hjälpa Sofie hoppa i ridhuset, sen blir det nog soffan hela dagen.. Borde ju plugga men med tanke på "the condition im in" och att vi drog fram det gamla play stationet med harry potter spel och speed freaks så kan jag tänka mig att det inte blir så värsta mycket plugga idag;) hihi

Sen senare ikväll, icke att förglömma, GOSSIPGIRL:)

Oj nu höll jag på att glömma bort!! Det är ju semeldagen idag!!:D MUUUMS!! JAG MÅSTE BARA ÄTA EN SEMLA!!:D

Hare najs! Pussss
image19





















.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback