Midsommarkransen

2008-02-01 @ 14:20:55 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Har idag utforskat midsommarkransen lite grann. Eftersom jag är ledig idag fick ja klara mig själv ett tag med Alex va i skolan. Eftersom det var så fint väder bestämde jag mig för att ta en promenad och kika runt lite. Jag gick förbi Muffins caféet (!!!!!!!) bara stora american muffins!! Sen kom jag plötsligt fram till den lilla biografen som finns här och sedan till t-banan på något konstigt vis som jag itne själv riktigt vet hur:P Gick till coop och köpte nudlar och en avocado som sedan blev min lunch, nu e alex hemma igen å ja än så länge har dagen varit heeeelt ok:D

Hare chao!!

Kommentarer

Postat av: Jullis Bullis

Heter inte muffins cupcakes?? HIhi, du vet ju hur jag är med rättstavning och dyl. ;)

Saknar dig min lilla muffins, hihi :D
Pussar

2008-02-03 @ 11:39:20
URL: http://juwlea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback