Trött...

2008-02-21 @ 22:16:15 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Okej, nu kan jag pusta ut...

det här har allvarligt talat varit den värsta IB veckan hittills!! Började måndagen med ett härligt biologiprov, självklart kom allt det som jag kunde sämst och inget av det jag kunde helt^^ Tisdagen bestod av matte från morgon till kväll eftersom jag inte hade pluggat inför matteprovet följande dag.. Det gcik ändå ganska ok (hoppas jag :S).. fick förvånandsvärt tillbaka biologiprovet redan på onsdagen, fick en 5a på våran 7gradiga skala så d var jag nöjd med! Onsdag kväll, satt hemma och pluggade inför spanska provet torsdag morgon, det ända som jag kände mig någorlunda motiverad till!!:D Kändes som att jag kunde det vi skulle ganska bra och jag tror att provet gick rätt okej också! Skyndade sedan hem för att rida, dushade lite snabbt blev hämtad av världens bästa farfar <3 som körde mig till bussen.. Och då, när jag hade hoppat på 676an kändes det som att jag kunde slappna av för första gången på den här veckan... Tog fram min bok och nästan hoppades på att bussturen skulle vara längre än vanligt bara för att det är så skönt att sitta på en buss ibland..

Nu är jag hemma hos Alex, ska inte till skolan i morgon utan har ett välförtjänat lov framför mig:)

Kommentarer

Postat av: madde

Usch, det där låter inte som en kul vecka... :/
Skönt med lov nu i alla fall! :D Vi får se till och hitta på nått nån dag :)
Puss

2008-02-22 @ 23:12:39
URL: http://neonlight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback