Första krogbesöket på G...

2008-01-05 @ 02:39:10 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Fyllde 18 den 3de men ikväll,, den 5e... ska jag göra mitt första krogbesök!! Måste erkänna att jag e lite nervös! Syrran är ju ute var och varannan helg och kommer hem och berättar en massa roliga historier om saker som folk sagt och gjort. Men så här långt har det bara varit historier för mig, nu ska det bli verklighet!
Förmodligen kommer jag känna mig liten som en mygga, till och med mindre än jag känner mig varje gång "3" försäljarna på Täby Centrum först observerar mig och sedan bestämmer sig för att jag inte är 18 år och därför inte heller något offer dom kan hoppa på med trevliga telefonerbjudanden och sedan kollar vidare efter andra kunder.. Men det känns bra ändå, jag ska ut med syrran kusinen och deras gäng, och med dom känner jag mig trygg:) Dom får väl ta hand om den här generationens minsting i släkten, vilket är jag, och som dom säger "lära mig allt dom kan". Herregud ja, håll en tumme för mig;)

Lovar att rapportera efter mitt krogbesök...;)

Chao!


Kommentarer

Postat av: koolakattis

Lycka till och grattis i efterskott :)

2008-01-05 @ 02:45:06
URL: http://koolakattis.blogg.se

Postat av: Mandan

Hoppas att du hade det bäst !
När jag fyller 18 (om sisådär 1 ½ år) är det du som e veteranen o jag nybörjarn!
Då e de din tur att visa mig kroglivet i huvustaden ;D
Puuussssss

2008-01-06 @ 17:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback