Förtrollad - Fairytale på hög nivå

2008-01-16 @ 16:00:53 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjenaa,
Va på bio med Alex igår. Vi kollade på Förtrollad med Patrick Dempsey och Amy Adams i huvudrollerna. Måste säga att den var överraskande bra. Så mycket mer saga över det hela kan det inte bli men dom har verkligen lyckats med att göra det så pass överdrivet att det blir ironiskt och underhållande. Min personliga favorit i filmen var ekorren Pip, haha, helt underbar.. Så, gå och se den;)

image9


Annars sitter jag här vid datorn nu och chillar lite. Ska iväg på säsongens första hoppträning med Olympus lite senare ikväll, håll en tumme för att de går bra;)

Dom tre värsta dagarna av veckan är över, nämligen måndag tisdag och onsdag. Imorrn slutar jag 13.20 och på fredag har jag bara en lektion så nu känns det som att helgen äntligen närmar sig. Har lite läxor att pyssla med förstås men det värsta för den här veckan är över, nämligen psykologi provet som var igår,, väntar på resultatet bara..... hehe

Have a nice day!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback