Gossipgirl

2008-01-30 @ 08:34:17 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Tjenaa,
bestämde mig igår kväll för att kolla in premiären av den omtalade serien Gossipgirl på kanal5. Måste erkänna att jag blev positivt överraskad även fast det är i princip en kopia av The OC. Tom skådisarna dom har valt liknar varandra i dom båda serierna. Men, svag som jag är för dom här riktigt smöriga överdrivna amerikanska ungdomsserierna om kärlek och vänskap så kommer detta säkerligen bli ett program jag följer;) Saknaden efter OC är stor, kanske kan Gossipgirl fylla upp dess plats..?

                 

Cast: Blake Lively (The Sisterhood of the Traveling Pants) som Serena; Leighton Meester (Entourage) som Blair; Penn Badgley (John Tucker Must Die) och Taylor Momsen (Underdog) som Dan and Jenny. Gossip Girl själv visas aldrig, men hennes röst tillhör Ksten Bell (Veronica Mars).



Chaoo!



Kommentarer

Postat av: Julia

Åhh tusan, jag missade det!!!

2008-01-30 @ 20:55:56
URL: http://juwlea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback