Gott Nytt År!!

2008-01-03 @ 23:17:59 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Gott Nytt År!!

Firade nyår tillsammans med min pojkvän Alex och hans familj och de va skitkul!! En massa roligt folk och god mat (fast ja kommer inte ihåg namnet på allt haha) nice musik och rakeeeeeeeeeeter!:D
Fast en landade nästan på oss, hjälp och usch!! 
Tycker asmycket om er!!

2007 gick verkligen undan. Och nu när det är den 1 jan 2008 så kan man ju inte låta bli att tänka tillbaka på allt som hänt och hur livet såg ut för ungefär ett år sen. Ganska snabbt inser man att både bra och dåliga saker har skett. Och tur är väl det kanske:)


För ganska precis ett år sen träffades jag och Alex för första gången och nu ett år senare är vi ihop:) te quiero muchisimo mi amoor!!

Jo så har jag ju börjat andra året på gymnasiet också och det har väl varit lite av en pers.. hehe men men, det är väl bara att hålla ut antar jag:)

Make 2008 to your own;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback