"Får jag be om leg tack?"

2008-07-01 @ 20:02:31 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Tjohoo! 
Helgen flög förbi som vanligt och 2 dagar av den här veckan är redan över. Syrrans 20 års partaj blev en hit och vi hade skiitkul!! Shottar i alla regnbågens färger blandades och alcholoäsk i alla dess smaker delades ut. Najs! 

Måndagen började med ett par slitsamma timmar på coop. Efter det bar det av in mot stan tillsammans med Hanna och Linda. Vi drog till café Saturnus vid Östermalmstorg och beställde en varsin latte och delade på en av deras HUGE och GRYMT GODA kanelbullar:) Det kanske låter konstigt att vi var tre stycken som delade på en bulle, men jag lovar, det räckte gott och väl... hahaha Vi snackade skit och skojjade som vanligt och njöt i fulla drag utav att sitta i den härliga café miljön ett tag. 
På hemvägen stannade vi till på Lagerhaus och sen även på ICA nere i Östermalmstorgs tunnelbane station. Vi skulle handla lite tacomat och cider till kvällen. Eftersom jag är den ända som hunnit bli myndig blev det bestämt att jag skulle köpa cidern och Linda resten. Som vanligt tog jag fram mitt leg så fort jag ställde mig i kön, aldrig att nån tror jag är över 18..^^ Det har jag liksom vant mig vid. När det var mitt tur bad kassörskan som väntat om mitt leg, jag gav henne det och hon kollade lite snabbt, inget mer med det. Men sen! Ja då ville hon ha Hanna Paulis leg också.. Jag som såklart inte kan hålla käften började argumentera emot och vi kunde nog lika gärna ha kommit därifrån utan leg, men som tur var va kassörskan lättövertalad och lät oss fnittra vidare med våran cider:D 
Senare på kvällen öppnades cidern, det blev tacokäk och en flaska vitt vin gick även åt. Hela dagen bestod av konstant TJEJSNACK! Så skönt att ibland, som linda kallar det, få avreagera sig själv lite grann;) hahahaha

Älskar er kompisar!!:D




Kommentarer

Postat av: Alex

såg inga kommentarer så va tvungen :P

hoppas att det där TJEJSNACKET inte va

skitsnack om mig hahaha skojar bara :D

puss puss



2008-07-02 @ 18:27:46
URL: http://www.myspace.com/aebswe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback