Hanna Hissar Stadsbiblioteket!!

2008-07-11 @ 22:26:47 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hejsveej, I know, efter den rubriken måste jag klassas som sveriges största TÖNT! Men det är faktiskt sant, Stadsbiblioteket är GREAT!! Jag har spenderat timmar frmaför datorn för att hitta bra sources till min extended essay, men man hittar liksom aldrig riktigt det man söker.. Så jag begav mig till Stadsbiblioteket och vips så hittar man titlar som stämmer precis på det man vill ha!!

Hanna <3 stadsbiblioteket hahahaha



Nej ja skojja, Hanna <3 Alex


Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Linda limpan ley

haha inga kommentarer.. Vet ej vart det ligger ens XD hahaha



allt bra med dig?? :)

Pusss!!!

2008-07-12 @ 23:58:40
URL: http://liimpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback