Hårda russin..:S

2008-06-22 @ 11:02:54 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej hopp på er!
Sitter här å käkar lite frukost vid datorn, idag blev det en skiva skogaholmslimpa med prickig korv och lite yoghurt med russin i. Tyvärr så upptäckte jag att det där russin paketet jag hittade längst in i skafferiet förmodligen har stått där ett tag, russinen var nämligen hårda som små stenkulor, haha men gott ändå;)

Träffade kussarna och mormor och morfar igår. Vi grillade fiska tillsammans och det blev supergott:) Lite plump spelade vi också. Max som fegspelade lite (haha) vann, vilket då betyder att fegspelet förmodligen är en väldigt bra taktik, Amanda kom 2a jag 3a mormor 4a och sist Mammsing:) 
Hoppas vi kan ses i stan på måndag, det vore mysigt<3

Senare på kvällen åkte jag till midsommarkransen och det är där jag är nu:)

Dagens låt:
No air - Jordin Sparks ft. ChrisBrown

H



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback