Hanna summerar: Sportlovet -08

2008-03-02 @ 22:15:46 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Jahapp, då var det söndagkväll å dax för plugg i morgon igen... Inget man längtar efter precis. Men måste ändå säga att sportlovet varit riktigt mysigt. Dom två första dagarna såg det ut som att det skulle bli väldigt lugnt, nästan inget inplanerat, sen plötsligt exploderade det och alla dagar var fullbokad, just the way I want it;)

Så för att få en bra översikt över mitt lov så har jag summerat ihop det lite snabbt..

Lördag: Jobbade på coop på förmiddagen, kom hem och red på eftermiddagen och sen var det dags för tjejmiddag med Mamma Sofie Hanna P Lottie Linda och Sussie. Suuuuuuupermyyyshigt!! Mycket skit snackades det den kvällen;) hahaha Älskar er alla!
Söndag: Red på morgonen, åkte sedan vidare till Veda och var speaker på Blåbärshoppningen:) På kvällen kom Alex, vi kollade på TV och jag somnade rätt tidigt, DÖTRÖTT!! lite dåligt samvete över det....
Måndag: Gick upp och red på morgonen, på eftermiddagen åkte jag och Alex till Eriksdalsbadet:D Skiiitkul! Jag hade inte varit där förut (vilket är lite pinsamt eftersom jag bott i Sthlm området hela mitt liv..). Mysigast var det i jacuzzin där det är vaarmt!! Sen åkte vi till Alex å ja sov över där:)
Tisdag: Åkte hem å red hästarna. Bla visade Wexford...
Onsdag: Fikade med Lisette på CAFÉ60 på Sveavägen, mycket mysigt!! En stor latte med kanelbulle blev det för min del:) Sen var det hem å visa Wexfotrd igen å sen vidare till Skärholmen för att fira Gabi som fyller 18 år idag!!
Torsdag: Åkte från Skärholmen hyfsat tidigt, bytte tunnelbana i Liljeholmen å åkte hem till Alex. Duschade där och sedan åkte Alex jag Mika och Memi till mammas jobb där vi tillsammans tog bilen till "fotogert" som skulle fota Mika och Memi med en enhjuling som ska vara med i ett reklamblad för CoopForum. Dom va superduktiga, värsta modeller;) Sen körde jag å mamma hem Alex å syrrorna och åkte sedan vidare hem där värsta middag å allt väntade, sen åkte jag vidare till Linda på lite tjejmiddag igen, den här gången med Hanna P och Vicki. Där blev det lite allt möjligt från glass till chilenskt vin å skitsnackxD hahahaha ÄLSKAR ER!!
Fredag: Fick skjuts hem från Linda av Hannas pappa. Men när jag kom fram till ytterdörren insåg jag att jag ännu en gång lyckats bevisa för mig själv vilket pucko jag är!! Husnyckeln låg kvar på mitt rum, andra sidan dörren... FAN! Ringde pappa som var snäll och kom, gick ner å red, och sen åkte jag och pappa till banken för att hämta ut studiebidraget som fick bli i pund den här gången xD Inför Englands resan:D På kvällen kom Alex över å vi hade d skiitmysigt:) Vi sjöng singstar å larvade oss mest hahaha Te kieroo mi amor<3<3<3
Lördag: Gick upp och red, väckte Alex hyfsat "tidigt",,, 12,,,;) för att vi skulle vidare till mormor å morfar eftersom morfar fyllde år. Redan på vägen dit började jag få ont i magen. Väl framme blev det bara värre så ja fick lägga mig å vila ett tag. Det blev iaf inte bättre så Alex fick ta tåget själv till midsommarkransen:(
Söndag: Kände mig bättre:) Kollade på Vasaloppet med Pappa, vi drack varm oboy å åt mackor som vanligt gammal härlig tradition vi har;) På eftermiddagen åkte jag å träffade Alex, vi gick runt i gallerian där ja köpte en jacka å sen gick vi vidare på drottninggatan å Sveavägen å kikade lite:) Till sist hamnade vi på Sandy´s där ja tog en latte (MUMS!) å Alex en räkmacka. Alltid lika mysigt att va me dig älskling!! Sen åkte vi till midsommarkransen å käkade lite chilensk linsgryta typ med bacon, Lentejas heter det:) Lika gott som allt annat som bjuds på där;) Åkte hem vid sjutiden, kom hem gjorde en limpa som jag nyss har smakat på å nu sitter jag här å skriver å lyssnar på musik:)

Hoppas ni hade ett minst lika bra lov!!

Hare bra todos!!

Chao!

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Vaddå?! när ska du till Enland? :O
Har du missat att informera lilla mig om detta?....

2008-03-03 @ 15:41:14
URL: http://muppungen.blogg.se

Postat av: Madde

haha eller hur!? Den informationen har du minsann undanhållit för oss! :P

2008-03-03 @ 16:08:59
URL: http://neonlight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback