Sjung om studentens lyckliga dar!!

2008-05-31 @ 20:44:24 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Jadu, det där med studenten verkar ju vara en hel skön grej..
Var igår och kollade när min kusin kom utspringandes med nyinköpt vit klänning, studentmössan på sned och ett leende på läpparna från skolans portar. Jublet var enormt och stämningen var grymt laddad, en blandning av både lycka och sorg, alla studenter så glada men ändå lite rörda;)

image52

Eftersom vi går på samma skola så kändes det inte alls särskilt svårt att föreställa mig själv komma utspringandes där nästa år.... Längtar!!
Partyt fortsatte i alla fall med studentflak, en liten bild på det här:

image51

Jag var medbjuden, tjohooo, vilket jag var superglad över!! Men alla öldränkta kostymer i området fick mig att tacka nej ändå.. Jag är lite pryd, jag vet!!
Studentmiddagen tog rum hemma hos kussen min, där partade vi med alcholäsk och cashewnötter (<3). Senare på kvällen drog dom stora barnen vidare ut. Här har man fyllt 18 och tror man kan hänga med nej nej, då är det 20 års gräns helt plötsligt!! Hahaha,, jaja, så ere:)

image53

Dagen var i alla fall Niiiiiiiiiiiiice!!
Längtar tills jag tar studenten, då blire partyyyyyyyyyyyy!!:D

H




Kommentarer

Postat av: jeanette

haha jooo idag var kassaapparaten min vän ;) (för en gångs skull!)
jaaduu.. asså jag tror att det är ganska bra iaf. Inte det bästa men inte sämst heller :)

2008-05-31 @ 21:04:42
URL: http://muppungen.blogg.se

Postat av: Madde

Åhh, vad härligt med student! Satt på gräsmattan utanför skolan och såg på alla Åva-flak, och det verkade verkligen inte helt fel det där! :P
Jo, det e bara bra med mig, skolan är snart slut och solen skiner! :D Hehe

2008-06-01 @ 19:40:39
URL: http://neonlight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback