Valborg

2008-05-01 @ 19:36:42 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Valborg anses ju som en ganska svensk tradition, inget annat land gör liksom upp stora brasor och sjunger sånger för att fira in våren, men så gör vi..
Men igår måste jag säga att jag var väldigt osvensk, var inte och kollade på någon brasa, (det regnade ju faktiskt lite..) Istället va ja me min chilenska favorit Alex och åt Sushi, suupermysigt! Te kiero mi amor<3
Hihi så jag va väl lite chilensk/japan på Valborg för omväxlinghetens skull:D

PS. På kvällen fick jag utslag på benen!!!!!!!!! Antagligen en allergisk reaktion mot en alcholäsk ja drack, men som tur var försvann dom till morgonen, phu! DS. 




H

Kommentarer

Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-05-02 @ 11:21:36
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback