Äntligen helg..!

2008-11-14 @ 20:58:33 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Tjihooo!! Nu är helgen äntligen här:)

Har inte uppdaterar på 2 dar tror jag,, riktigt illa..! Men bättre sent än aldrig:)

Gårdagen var supermysig..! Fick sluta tidigare så blev hämtad av mormor så åkte vi hem till hon och morfar och fikade och snackade en stund:) Sen drog jag vidare in till stan och käkade på en god asiatisk buffé på Vasagatan med Hanna, Vicki och Linda.

Slutade sent idag. Mamma hämtade upp mig påväg hem från jobbet. När vi kom hem tog vi en promenad i mörkret. Reflexvästar på och ficklampa med!
När vi kom tillbaka blev det tacomiddag och nu lite idolTV:D










Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Emilie

Visst är det mysigt! man måste ju ta hand om gammlingarna och besöka dom lite då och då :P Okej, ja han är jätte bra, jag hoppas han och Anna blir kvar till slutet! :)

2008-11-14 @ 21:38:40
URL: http://emiliel.blogg.se/

Postat av: Erika

sv: ja hon är en riktig gullunge vill jag lova! smaskigt med tacos, förut åt vi det jätteofta nu har jag inte ätit det på hemskt länge. Ha det så bra!

2008-11-16 @ 23:35:04
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback