En månad kvar till jul...

2008-11-24 @ 21:15:56 Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()

Hej!!
Nu börjar julstämningen krypa fram alltmer! Snön har verkligen vräkt ner under dagen och jag tycker att det är supermysigt! Tyvärr kunde jag inte ta mig till skolan eftersom bussarna var inställda (ja jag tycker faktiskt det var lite synd för jag behöver verkligen gå på lektionerna nu.. men jag måste erkänna att det var mysigt att vara hemma också;)) så mestadels av dagen spenderade jag iförd myskläder. Fick en hel del plugg gjort ändå vilket känns skönt:)
Mamma hade förstås samma problem med bussen så hon fick stanna hemma från jobbet. Stackars oss^^ Pappa, som kör lastbil, kom också hem tidigt pga vädret, så vi har haft en riktig familjedag hemma, mysigt:)
Mamma passade på att plocka fram lite julstjärnor och ljusstakar. Vi brukar alltid vara så sena med det eftersom mamma, pappa och sofie alltid jobbar på Stockholm International Horse Show i Globen den första advent när man ska plocka fram dom där grejerna, så för våran del brukar det aldrig bli gjort förrän andra advent, men i år var vi en vecka tidiga istället, nice;)





Såhär ser det ut hemma hos oss:)


Så med lite röda gardiner, tända ljus och ljusslingor är julkänslan i mig snart på topp!! Härligt:) Ännu mysigare blir det på torsdag då jag och förhoppningsvis min käre kusin Anna ska baka lussebullar med farmor!
Julshoppingen får vänta till December då julpyntet i butikerna är på MAX NIVÅ!! Det är då det är som mysigast att gå runt och julshoppa!

Ha en trevlig kväll:)

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: andrine

Okej, vad mysigt =D

2008-11-25 @ 15:21:01
URL: http://aaas.blogg.se/

Postat av: Linda

Haha, skyll på bussarna !!:D skojja! Idag fick jag ta mig hem frn täby kyrkby då tåget stannade pga att ett annat tåg hade dött^^^inte kul detta med lokaltrafiken! Menmen ! :D såklart vi kan ta fika nästa vecka istället! Helt ok ! :D Ha dt myys i julstämmningen nu! Pusss!!!

2008-11-25 @ 18:47:53
URL: http://liimpans.blogg.se/

Postat av: tess

Oke vad mysigt det låter. Det är alltid lika skönt när helgen kommer. Och nu är det ju bara 3 dagar kvar tills nästa :)

Ska du göra idag då?

Kram

2008-11-26 @ 09:38:49
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Postat av: Olivia

Jag har kvar min ponny, Black Beauty :P men han har vart halt, så jag köpte en sto häst för ca 2 månader sen. Ska nog sälja Black till våren men han måste komma igång lite först:)



Har ni verkligen så mycket snö där uppe..? Fy vad fuskigt!!!!

2008-11-26 @ 21:24:35
URL: http://oliviajanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback