Halloweenfest

2008-11-02 @ 16:45:57 Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()

Hejsan,
Halloweenfesten hemma hos Alex igår var riktigt lyckad. Gästerna bestod mest utav släkt och vänner till Alex familj, vilket betyder mestadels chilenare!! Haha men alla är grymt trevliga och jag har träffat dom flesta förr så jag känner mig rätt inne i gänget liksom;) haha.. Alex gjorde succé som terrorist och jag matchade honom väl som polis;) Många fina spöken, djävular och häxor fanns det förstås oxå.
Maten var så grymt god!! Grannen Katta hade fixat med en massa småplock, bland annat fetaost blandningar, oliver, tonfiskröra och tacobitar. Mums! Måste erkänna att det blev en hel del cashewnötter för min del också...^^ Vad vore en fest utan cashewnötter liksom?


Jag tog han på vägen dit..;)




Slog nog mitt sovrekord i morse. Klockan visade 11.16 när jag vaknade och jag kunde knappt tro mina ögon. Wohoo!! Var nog minst ett år sen jag sov längre än till 9 på morgonen.. Haha jag vet, jag är udda!

Ikväll blir det nog mest segdeg.. Ska väl plugga lite också kanske.. Sen är det ju dags för tråkskola i morrn igen.. Blä!!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: SANAZ

hehehe vilka bryn

2008-11-04 @ 11:29:56
URL: http://sanaz.blogg.se/

Postat av: Linda

Jaa, det blir nice att åka till spanien igen.. Saknar dt grymt mkt .. Heeh snyggingar på bilden :P:P Tänk att en polis och en muslim passar så bra ihop ! Hehe ^^ :D Pussaaar <3

2008-11-04 @ 20:48:10
URL: http://liimpans.blogg.se/

Postat av: Linda

Jaa, det blir nice att åka till spanien igen.. Saknar dt grymt mkt .. Heeh snyggingar på bilden :P:P Tänk att en polis och en muslim passar så bra ihop ! Hehe ^^ :D Pussaaar <3

2008-11-04 @ 20:48:11
URL: http://liimpans.blogg.se/

Postat av: Linda

Jaa, det blir nice att åka till spanien igen.. Saknar dt grymt mkt .. Heeh snyggingar på bilden :P:P Tänk att en polis och en muslim passar så bra ihop ! Hehe ^^ :D Pussaaar <3

2008-11-04 @ 20:48:12
URL: http://liimpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback