Onsdag

2008-11-26 @ 23:02:40 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Hejsan,
sov hos Alex igår. Det var mys<3 Kom på värsta bra grejen! Det är nämligen så att Alex är en nattuggla som gärna har tv:n på när han ska sova. Jag däremot vill helst att det ska vara kolsvart och knäpptyst! Hmm, problematiskt det där.. Oftast har det ju blivit så att när vi är hemma hos mig så är det tyst och mörkt och när vi är hemma hos honom så är det tv som gäller. Men så kom jag på att jag fick en finurlig liten julklapp av Madde förra året som kanske kunde vara användbar.. Nämligen en sån där ögonlapp:D Testade att ha den igår när jag skulle sova hos Alex och den fungerade utmärkt!! Jag deckade på direkten (enligt Alex haha). Så får nog ta med den fler gånger:) Ska visa en bild nån dag... Det står FUCK OFF! på den, fint i lila färg:D hihi..

Ikväll var det hoppträning med Olympis älsklingen. Det gick bra:) Har även suttit en stund med matteprojektet som ska in i morrn.. Men nej, nu får det räcka för ikväll. Sängen, bums!!

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Alex

Kanske den här bilden funkar? http://img89.imageshack.us/img89/1096/youtubeuu5.png



det är från videon you can get it if you really want... :D

2008-11-27 @ 17:32:30
URL: http://without.blogg

Postat av: Madde

Haha härligt att min julklapp kommer till användning! :D Håller helt med dig, kolsvart ska det va! :)

Puss <3

2008-11-27 @ 23:08:54
URL: http://neonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback