Äntligen Fredag.

2008-10-03 @ 22:34:12 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag var en låång dag... Skoldag från 8-5. Men har fått ganska mycket gjort, vilket känna skönt:)

Kvällen har varit trevlig. Farmor och farfar var här på middag, det blev lammkött med tryffel potatismos och senapssås. Haha riktig fredagslyx!! Jag hjälpte till på ett litet hörn och gjorde en sallad :)

Har kolalt lite på Idol. Vet inte riktigt om jag hasr någon favorit faktiskt.. Känns som att nivån är lite lägre än vanligt.. Någon som håller med?? Hon tjejen från Nyköping är nog den jag håller mest på;)

Ska jobba i morrn och sen blir det tjejmiddag hos Janni, mysigt!
Längtar efter min Alex bara.. Kommer nog inte ses förrän på måndag!! Todo del fin de la semana sin ti!! :(

Lite bilder från kvällen:



Hanna förbereder:)




God sallad med mosarella ost!




Sofies tappade majskorn, haha




Köket xD




Mmm va gott det blev!!




Godisskålen välfylld förstås;)


Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback