Ladda batterierna..

2008-10-25 @ 14:20:49 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Igår efter skolan kände jag ett stort behov av att varva ner lite grann. Bara vara ensam en stund och ladda batterierna lite. Eftersom jag skulle till Alex bestämde jag mig för att stanna till en stund på nått café i stan. Det fick bli Wayne´s på Drottninggatan.
Det var skymning och höstburrigt när jag kom fram till t-centralen. Knatade in på Wayne´s, beställde en chai latte, satte mig ner på en skön stol vid ett ensamt litet bord och NJÖT! Virade händerna runt den varma koppen och sörplade i mig den söta blandningen av chai och skummad mjölk. INGENTING har NÅGONSIN smakat så gott..




Satt där en stund för mig själv, funderade på allt möjligt, ringde och pratade lite med mamma..

När chai latten var slut plockade jag ihop mina grejer och gick ut från Wayne´s. Det var mörkt ute och det regnade lite grann. Men vad gjorde det när jag kände mig som en helt ny människa!  

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Linda

Dt där lät riktigt nyttigt.. Får väll ladda mina batterier imorrn med dig på ett cafe!

Kolla in Mayas nya lekkamrat på

liimpans.blogg.se ;)

Pusssar i massor!

2008-10-25 @ 17:39:28
URL: http://liimpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback