Morgonpromenad

2008-10-06 @ 08:52:01 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God Morgon!
Blev väckt för en liten stund sen av en söt Maya som krafsade på min dörr. Jag tog upp henne i sängen så myste vi lite innan vi gick upp:)

Var ute på en jättehärlig morgonpromenad. Det är så himla fint här där vi bor, och en promenad i morgon diset medan solen håller på astt leta sig upp är det bästa som finns!! Har precis käkat lite frukost, (yoghurt med musli, hembakat bröd med leverpastej och ett glas juice) och nu sitter jag här med kaffekoppen framför datorn för att förbereda det sista inför psychology presentation... Önska mig lycka till!!

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: laijna

Skönt med en promenad :D



Svar: tack :D

2008-10-06 @ 14:04:57
URL: http://laijnloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback