Powerwalk!

2008-10-26 @ 10:43:54 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Var lite hurtig i morse. Gick ut rätt tidigt på en powerwalk!! Var ute i cirka en halvtimme, sen när jag kom in åt jag en riktigt god frukost!!
Gick ner till stallet och tog en tur med Olympus. Mamma följde med mig bort till ridhuset så vi kunde kolla hur han såg ut idag. Tack och lov verkade det mycket mycket bättre!! I princip ingen hälta alls, vilket känns SUPERSKÖNT!! Hoppas på att det bara var en sträckning och att inget värre kommer tillbaka.... Håll en tumme xD

Har precis duschat, nu ska jag kolla på TV med mamma en stund, sen blire storstaden med Limpan <3

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Hanna

jag sa ju det hans! man ska lite på min magkänsla! ;)

2008-10-26 @ 17:39:30
URL: http://hannsingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback