Rimbo marknad

2008-10-02 @ 20:38:22 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hejsan,
idag har jag haft fullt upp!! Började dagen klockan 6. Då blev det en snabb frukost och sen pallrade jag mig ner till stallet och tog en tur på Olympus. Var hemma igen strax efter 9 för att ta hand om Maya när alla andra åkte till jobben. Först sov hon, då fick jag rätt mycket gjort,, sen vaknade hon... Jisses vad hon kan busa!! Vi har en stor blomma som står i en kruka på golvet, jorden från den är tydligen väldigt god, sen smakar ju sofies stallskor väldigt gott också och Hugos fjädrar är smaskens!! Blev alldeles svettig av att hålla koll på henne! Haha..

Vid halv 12 kom pappa och skjutsade mig till bussen och tog med Maya en stund i lastbilen:)

I skolan satt jag, Lisette och Denise och planerade våran kommande TOK presentation, det gick bra:) Vi var riktigt produktiva måste jag säga!! Efter 2 timmars arbetande belönade vi oss med en kaffe på Täby Centrum:)

Efter skolan åkte hela familjen tillsammans til Rimbo marknad. Mest skräp som vanligt måste jag säga men det är ändå mysigt att åka dit och kika lite:) Det är ju tradition liksom:) Köpte inget annat än en två par strumpor till farmor, en varm korv och lite brända mandlar, men dom smakade gott iaf;)



Mums:) (bilden komemr från ett Leila Lindholm recept)



Nu sitter jag här med vetekudden på magen och en stor kopp med honungsvatten, känner mig lite halvrisig.. Hoppas det här hjälper:)

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Madde

Svar: Tack så mycket :D Hehe jo jag tänkte kanske det men det e så svårt att komma fram till ngt datum som passar, men jag jobbar på det :) På onsdag (8/10) blir det nog tegel iaf och på lördagen ska vi ut ngn annanstans. Du får jättegärna hänga med! :D

Puss <3

2008-10-02 @ 22:18:12
URL: http://neonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback