Begravning..

2008-09-24 @ 21:21:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan,
idag var jag och min familj på gammelfarmors begravning. Det var sorgligt. Hon var gammal, och livet har ju sin gång men det är aldrig roligt när någon dör.. Kändes lite konstigt att komma dit och träffa en massa människor som jag aldrig tidigare sätt (kanske någon gång när jag var jätteliten) och så ska man sörja tillsammans.. Men det är klart, man håller sig till dom man känner, dom som man delar minnen med.
Jag minns inte så jättemycket av min gammelfarmor. Har inte träffat henne så mycket dom senaste åren. Men jag minns i alla fall att hon var världens gulligaste tant. Hon och Sture kom alltid på födelsedagar och ringde på namnsdagar. Och så kommer jag ihåg att det var en särskild sorts kakor som hon bakade.. hmm.. vad hette dom nu igen? Måste kolla upp de!! Hon var i alla fall en fin människa!

Vi kommer sakna dig<3

H

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback