Fredag

2008-09-05 @ 13:38:12 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hallojsan,
idag är jag ledig från skolan xD Det är någon mattekonferens med mattesnillen från hela världen som kommer till våran skola så då fick vi ledigt:) Najs!

Sov hos Alex i natt så i morse när han drog till skolan drog jag hemåt. Gick ner och red och tog hand om Olympus på direkten, sen lagade jag bulgur och värmde nån grönsakssoppa och balndade allt så det blev en riktigt mumsig gryta!!



 

Syster och jag i Flasterbo i somras.. mys...




Har just läst ut "The Quiet American" som jag har en skrivuppgift att göra om på måndag:) Nu ska jag vara duktig och gå och plugga lite biologi också,, vill som sagt inte gärna ta med mig så mycket grejer till Grekland! Senare runt 5 blir det jobbet...


Te kiero Alexander <3

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Alexander

Yo tambien te quiero...

2008-09-05 @ 19:05:23
URL: http://www.myspace.com/aebswe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback