God morgon:)

2008-09-29 @ 07:23:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Var riktigttrött igår!! Det blev sängen strax före 10 och sen sov jag heela natten enda tills det var dags att gå upp klockan
6. Har gjort mig i ordning i tid för än  gångs skull så därför hinner jag blogga och kolla mailen lite innan vi ska åka.

Idag ska mamma ta bilen till jobbet, YEY! det betyder nämligen att jag får skjuts hihi:) Skönt idag när det knappt är mer än 5 grader varmt.. Uschh, hösten är verkligen här..! Men den är ganska mysig ändå..:)

Nu ska jag plocka ihop väskan och sen dra till skolan! Vi har "resursdag" ida så det är en kort tid i skolan som väntar. Cee ya!

Enjoy;)

H

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback