Måndag morgon

2008-09-01 @ 10:02:31 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hejsan,
svar: JA! jag fick mig en förkylning..hehe , har varit riktigt snorig hela helgen och har levt på honungsvatten för att få bort den där jobbiga svedan i halsen! Men idag känns det faktiskt mycket bättre:)

Första "riktiga" måndagen i skolan, förra var ju bara uppsatrtningsdag, vilkety betyder att det här är första gången jag känner på hur det är att börja 12.10 på måndagar bvilket jag ska göra framöver:D Riktigt nice!! Har i och för sig varit uppe sen 7 och tagit hand om Olympus, men det är ju så grymt skönt att bli klar med det på morgonen innan skolan. På kvällen när man komemr hem är man ju dötrött och vill bara slappa. Så det är nog tur för Olympus att han får morgonglada Hanna istället för kvällssur/trötta Hanna som tar hand om honom;)

Tävlade igår btw, det gick helt ok:P 12 fel i första 8 i andra..:/ men men;) Alex var med mig och det var jättekul xD:D Stackarn fick gå upp klockan halv 8 på en söndag!! I own him one.. hehe

På kvällen åkte jag mamma sofie och grannen iväg och gjorde en liten hemlis som ännu inte får avslöjas.. hihi hoppas det slår in xD

Ha en bra måndag!!

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Julia

Oj det låter busigt! Väntar med spänning!

2008-09-01 @ 23:19:16
URL: http://juwlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback