Plugg!!

2008-09-22 @ 21:03:55 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hade en grymt skön förmiddag:) Började inte förän 13.15 så spenderade hela morgonen med att sitta hemma i soffan och plugga inför matteprovet och samtidigt småbusa lite med Maya. Hon älskar att tugga på grejer! Antar att det kliar i hennes små tänder.
Efter en stunds mattepluggande drog jag på mig jackan och gick ut för att leta sniglar med skal på! haha jag lovar, det är inte lika sjukt somd et låter. Det är en knäpp labb som vi ska göra på biologin. Dessvärre hittade jag inga sniglar..:/
Som vanligt glömde jag bort tiden och kom plötsligt på att jag måste göra mig i ordning och äta nått innan jag skulle dra till skolan. Det fick bli en snabb omelette som både tillagades och käkades på 10 min, haha.
Slutade halv 6, segt, men mamma hämtade upp mig med bilen i alla fall vilket var nice:) Puss på dig världens bästa mamma <3

Här hemma har jag käkat middag och sen suttit med matteböckerna och travlat. Fattar inte varför det inte fungerar även fast man sätter in siffrorna på rätt ställen i ekvationerna? Hur svårt kan de va liksom?:S

Nu ere datorn som gäller kvällen framöver. Kanke lite mys med Maya också:)





Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Alexander

Tja ... hur är läget? :D

hittade en ny daddy yankee skiva ;) fett najs :D

2008-09-23 @ 14:38:14
URL: http://aebswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback