Tävling

2008-09-28 @ 18:08:48 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Tjenixen, idag var det tidig söndag igen eftersom vi skulle iväg på tävling. Stackars Alex fick gå upp tidigt för att hänga med bilen, vi släppte av honom hemma hos sig eftersom vi passerade det på vägen.
Själva tävlingen gick hyfsat bra. Är lite besviken på första klassen, det gick skitbra ända till sista hindret, där tappade vi galoppen och fick ett stopp, skit! Andra klassen var vår debut i 1.20, och jag var skitnervös!! Men det gick bra:P Vi fick ett konstigt stopp på tredje hindret då Olympus plötsligt bestämde sig för att gå åt nått annat håll och sen en rivning men annars en bra runda:) Så jag är nöjd:)

Har inte hunnit med så mycket annat idag. Käkade sen lunch i bilen på vägen hem och sen är det ju alltid en massa fix och trix när man kommer fram.. Så nu är jag rätt slut, härligt att jag har kort dag i skolan i morrn, går från 9 till halv 12 tror jag:D



Olympus på sommarbete:)


Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Julia

Bra jobbat på tävlingen :)

2008-09-28 @ 18:37:49
URL: http://juwlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback