Torsdag

2008-09-25 @ 21:57:59 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God kväll!
Den här dagen började riktigt dåligt!! Gick upp tidigt och tripapde ner till stallet laddad för att äntligen få köra ett dressyrpass för min tränare. Men vad händer, jo Olympus har tappat en sko!! Hatar när sånt händer..!! Aja, bättre att det hände nu än i helgen då vi ska tävla.. Hovslagaren kunde i alla fall komma under eftermiddagen så nu är allt fixat:)

Det var resursdag i skolan idag vilket innebar att det ända vi behövde göra var att se en teater av Stockholms statdsteater om klimat. Den va riktigt bra:) Stannade kvar lite i skolan efter och pluggade också men vid 3 tiden drog jag vidre till täby centrum. Där slog jag (ÄNTLIGEN) till på en skinnjacka!! Ascool från VeroModa:D Sen kom mamma dit och vi gick runt och kikade lite på skor utan att hitta något. Innan vi drog hem köpte vi lite middags mat av Julia på Konsum xD

Kassler i ugn blev det, mumsigt värre:)

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Julia

Coop Extra om jag får be!!

2008-09-26 @ 00:25:10
URL: http://juwlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback