Bingo!

2009-04-20 @ 19:20:44 Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()

Hej!

Igår kväll var riktigt mysig. Jag och Alex + hans familj satt och spelade bingolotto, hihi, det är skitskoj ju!! Vi va ett nummer från att vinna en bil!! Tänk, en volvo hade inte varit helt fel.. Ska jag säga som inte ens har körkort hehe... Självklart fick jag mig en smarrig empanada också! Dom är så jäkla goda!! Nån mer som testat chilensk empanada?? Den vet nog vad jag snackar om i alla fall;)



 
Bingolott å empanada!




Dagen i skolan har varit helt okej, men den var faktiskt lite sorglig också! Vi hade nämligen våran SISTA engelska lektion..! Ever! Fatta?! Jag har haft min sista engelska lektion på gymnasiet.. Sjukt.. Ni undrar säkert vad jag går för konstig linje där lektionerna tar slut redan, men så är inte fallet:P På IB programmet avslutas sista terminen med "exams" på dom ämnen man läst under dom 3 gymnaiseåren (jag vet att jag har förklarat det här förut så sorry om det blir tjatigt..). I alla fall, det vi gör nu på våra lektioner är att repetera inför proven som börjar i Maj. Men tiden är knapp så man måste verkligen se till att plugga på det som behövs. Engelskan är ett av dom ämnena som det känns som att vi alla har koll på, och just därför får vi lektionstiderna till att plugga på annat istället:)
Dagens lektion lyxades till med en massa smarrigt fika. Kaffe, kakor, kanelbullar (sånna där stora från ICA!!) och kokosbollar:D Mys<3 Kommer sakna the English B Class!











Kolla in fikat;)




Ikväll blire Jannis studentskiva!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Julia

Jag vann en ny lott :D

2009-04-21 @ 10:25:46
URL: http://juwlea.blogg.se/

Postat av: Elin

sv: det gick jätte bra på donken :)!

2009-04-21 @ 15:49:20
URL: http://bengtssons.blogg.se/

Postat av: carolina

vad du gör roliga saker hela tiden! ;) är skiner solen, hopas den gör det på stdentskivan också! vad är en emanada? ser lite ut som pirog? :)

2009-04-21 @ 16:50:49
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Postat av: Fanny

de är nog flexibelt och omväxlande att va journarlist...olika arbete hela tiden, så länge du inte skriver "veckans tips""dagens ris/ros" "horoskopet"...å sånt....så lär man la inte skriva något som är de andra likt.

2009-04-22 @ 08:35:35
URL: http://banny87.blogg.se/

Postat av: Anna

hohoho jag skymtar elisabet haha XD En trevlig dam d där, eller?



Föresten nu vet jag vad jag ska va på din skiva :D sen kanske sara hänger med också om du har biljetter kvar:D

2009-04-29 @ 13:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback