Quick update

2009-04-06 @ 17:01:55 Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()

Hejsan,
tänkte bara göra en snabb uppdatering om vad som hände går samt vad som har hänt idag..

Igår var det hopptävling HELA dagen. Då menar jag verkligen HELA. Åkte hemifrån 06.45 och kom hem igen 20.24 på kvällen. Gissa om jag var trött..?! Men tävlingen gick i alla fall skitbra! Eller,, åtminstone mestadels skitbra;) Hade en snopen rivning i 1.10 klassen vilket var synd. Därefter var det lagklass, Div 1. Jag och Rocky var felfria i grunden (!) och dom andra i laget gjorde också bra rundor så vi gick vidare till omhoppning! Jag och Rocky var först ut, det gick bra fram till 3e hindret, sen kom mjölksyran ordentligt.. Poff! Jag hoppade, inte Rocky! Hahaha.. Som tur var gjorde dom andra fina rundor så laget slutade 3a:D

Vaknade upp rätt tidigt i morse. Åt en mysig frukost med mamma. Det har blivit något av en rutin faktiskt.. Me like;) Efter frukosten plockade jag fram matteböckerna. (OBS! Kl 08.00 på morgonen,,, jag vet, jag måste vara konstig på något sätt..) I alla fall, jag var duktig och fick en del gjort! Därefter blev det lite stallpyssel, en shoppingtrip med mor och syster, en snabb omelett till lunch och sen matteplugg med Lisette på Stadsbiblioteket! Wohoo, rapid! Haha.. Vi hade tagit med oss lite mellis så efter 1 1/2 timmas plugg satte vi oss i parken vid sidan om stadsbibblan och myste i solen :) 


Nu är jag hos Alex. Får se vad vi hittar på..:)

Enjoy;)

H



Kommentarer

Postat av: Linda

heej :) Jag kopte Frida tidningen den 1 april vid arlanda, men ni var inte med dar, nar kommer ni meeed ? :P Pusss <33

2009-04-06 @ 20:56:53
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Postat av: Rebecca

Mysigt med frukost med din mamma ;)

2009-04-06 @ 22:42:15
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Postat av: Rebecca

Mysigt med frukost med din mamma ;)

2009-04-06 @ 22:42:16
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Postat av: Rebecca

Mysigt med frukost med din mamma ;)

2009-04-06 @ 22:42:20
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback