Me like Medis

2009-08-29 @ 18:46:37 Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Hej på er!
Blev inget inlägg igår. Jobbade hela dagen och sen drog jag direkt till Lisette för middag och utgång tillsammans med henne och Denise!:) Fasen va kul det var att gå ut!! Det var ett tag sen, hehe..
Vi började i alla fall som sagt kvällen med middag och lite gott att dricka hemma hos Lisette. Skvaller och fniss blev det där innan vi gjorde oss i ordning och tog bussen in mot stan. Vi började på 54:an Medborgarplatsen där Esthers käre bror Nils jobbar. Det var på gränsen att vi fick komma in först, vakten tyckte att vi var lite för unga men gjorde ett undantag, vilket vi är otroligt tacksamma för:D Hade en himlans trevlig kväll där med en massa gott att dricka, skitsnack och sedan en tur på dansgolvet;)
Strax efter midnatt skulle Denise bege sig hemåt men jag och Lisette bestämde oss för att testa Bridge. Det visade sig vara samma lokaler där Toxic brukar hålla till, och det var i princip exakt lika många fjortisar som vanligt på det där stället.. Vi uttnyttjade dansgolvet ett tag men stannade inte särskilt länge. Tror inte vi kommer gå dit igen. Men Medis däremot! Vilket jäkla ställe! Fullt med schysta ställen och massor av liv och rörelse! Nästa gång stannar vi nog kvar på Medis;)





Fördrinkar hos Lisette




En partysugen Lisette! (SINGEL)


Har inte varit bakis idag, däremot trött. Men jag har varit så jäkla sugen på att köpa höstskor så det fick bli en tur in till stan :D Efter mitt skoköp tog jag en fika på det där caféet som ligger på en balkong ovanför H&M vid serglstorg,, någon som fattar'? Jag glömmer alltid bort namnet haha.. Lite senare mötte jag upp Alex. Vi köpte busskort (alltid lika kul^^) och strosade runt lite innan vi drog hem till mig :)



Mina nya höstpjuks!


Nu står en moussaka och väntar i ugnen! (Recept får ni i morrn). Sen blire soffkväll med film och godis ;)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Linda

Heej :) Gör du något i helgen, tänkte att vi kanske kunde ses om ingen har något för sig förstås, helgen efter jobbar jag så då får det i sånna fall bli om 2 helger om ingen kan nästa =) Puss <3

2009-08-29 @ 21:25:55
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Postat av: Molly

sv: jo, man tycker ju att de borde göra det, men tyvärr lär det ju dröja tills det slår igenom. det är ju samma sak i hollywood, när man tittar på alla dessa filmer med smala aktriser.



hoppas att du har haft en bra dag och helg :) take care! kramar

2009-08-30 @ 15:21:40
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Postat av: Hanna

Förargligt att vi inte träffades! Vi gick förbi 54:an typ 20 min efter att ni gått :( Vi gick till något ställe i närheten runt hörnet, också as bra! :D



kan du på fredag, ses med limpan och det??



kyss!

2009-08-31 @ 23:15:41
URL: http://hannsingen.blogg.se/

Postat av: Julia

Grymt fina!! Själv hade jag aldrig kunnat gå i dem men ändå XD

2009-09-04 @ 03:00:49
URL: http://juwlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback