Sushi!

2009-08-04 @ 18:13:41 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Ännu en dag på jobbet! :) Idag har vi fixat i princip alla skyltar till hela frukt och grönt avdelningen, känns riktigt nice! Det är ju helt klart roligast att hålla på på sin egna avdelning ..:) På eftermiddagen blev det skrubb och städ på charken vilket var mindre kul,, men sånt som måste göras antar jag.. hehe

Alex och jag hade snackat om att gå på bio ikväll men vi båda är rätt sega så just nu lutar det åt sushi och "So you think you can dance" lite senare ikväll;) Funderar på att dela på en STOOOOR sushi, ni vet en med typ 25 bitar, någon som har testat det? Vare bra? 




Mmm.. jag är verkligen galen i sushi!! Såhär fin är sushin i fina Midsommarkransen <3 


Enjoy;)

H



Kommentarer

Postat av: Molly

sv: :) visst var salladen god ;)

set ser inte dumt ut med sushi :) ha det fint!

2009-08-04 @ 21:49:52
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Postat av: Molly

hej på dig!

hoppas att du har haft en bra dag?! :) min dag har varit bra, solen tittade fram på eftermiddagen :)

ha det fint! kram

2009-08-05 @ 19:48:30
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback