Things you didn't know about me..

2009-12-27 @ 12:49:09 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Alla har vi en del knasiga egenskaper som för andra kan komma som en överraskning. Oftast tänker man ju inte ens på dom själv. Har suttit och klurat ut en hel del grejer om mig själv som jag inte tror så många vet om.. Kan du komma på några om dig själv..?
Visste du att...
* jag alltid rostar brödet tills det är svart, älskar allt som är bränt av någon konstig anledning 
* jag har 12 gosedjur i sängen som jag räknar varje kväll innan jag lägger mig
* jag får panik om jag tvingas använda bestick med icke inoljade träskaft
* när jag använder min handcreme använder jag alltid lypsyl på samma gång
* jag är beroende av tuggummi 
* jag äter alltid av mitt egna hembakade bröd till frukost
* jag led av ätstörningar under en längre tid
* jag hatar när folk tar av maten på matbordet med fingrarna
* jag får panik av svälj och smaskljud
* jag smaskar och sväljer ganska högt själv 
* jag minns inte senaste gången jag åt en hamburgare på mcdonalds
* jag är alltid stressad när jag åker kommunalt
* jag har ett gosedjur som symboliserar gonorré (NEJ! jag har inte haft gonorré, gosedjuret var en julklapp haha) 
* jag alltid ger Olympus en puss och kollar så att hans vattenkopp fungerar innan jag lämnar stallet
* jag hatar när folk rufsar mig i håret
* jag är grymt rädd för mörker
* jag springer året om i alla väder
* jag alltid får ont i min öronpiercing när det är kallt ute
* jag har aldrig snusat
* jag tror att mitt val av trosor symboliserar hur dagen blir
Ja.. det där var ju bara några av alla grejer.. Hihi :) 
Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Hanna

Hihi, så kul att så många tog till sig "visste du att..." Jätte kul att läsa (även om jag visste det mesta ;))



Hörru, vill sesa snart. du fyller ju år snart för bövelen!



<3<3

2009-12-27 @ 15:14:45
URL: http://hannsingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback