Ledigt..? Emm.. öhh. aa...

2009-02-04 @ 14:25:40 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Hejsan!
Idag bestämde jag mig för att göra något om jag väldigt sällan gör. Nämligen att INTE gå till skolan. Usch fy och blä, riktigt dålig förebild.. I know! Men jag skulle ha en lektionen tidigt på morgonen och sen en entimmes lektion efter lunch.. Har haft rätt många sånna dagar nu och visst, dom kan vara skitbra! Man hinner med att göra läxor och till och med en fika på centrum om man önskar. Men ibland vill man ju bara åka hem!! Och då känns det så himla onödigt och omotiverande att sitta där i 4 timmar i skolan för att vänta på att engelska lektionen ska börja..!

Har i alla fall inte varit någon latmask idag. Har varit ute med Maya en sväng, tog en joggingtur, har plockat ur diskmaskinen, städat i köket och pluggat både spanska och psykologi:)

Nu sitter jag här med en kopp kaffe och ska försöka få till min spanska presentation tills i morrn. Får se hur det går:) Har ju en chilenare här som kanske kan hjälpa till lite sen när han vaknar..;)



Såhär ser det ut när jag pluggar^^

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: ardiana

skönt o höra :)

jodå de är bra här med :P

2009-02-04 @ 16:28:16
URL: http://ardianas.blogg.se/

Postat av: esther

spanska presentation?

2009-02-04 @ 16:56:48

Postat av: Hanna

Till esther:

IA oral:P Har den i morrn.. Blää..!!



2009-02-04 @ 17:47:33
URL: http://sweethanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback