Päronen hemma

2009-02-08 @ 22:27:37 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Halloj,
nu har våra kära föräldrar kommit hem och livet går tillbaks till dess vanliga rutiner (ingen morgonfodring för min del i morgon bitti alltså) haha.
Bruna och fina var dom förstås, fulla med energi efter en vecka i solen! :D Verkar som om dom haft en toppen vecka, det förtjänade dom:)

Självklart hade dom med sig något fint hem till sina små duktiga döttrar;) Jag fick den här JLo Glow After Dark parfymen och ett par jättefina örhängen.



Sofie fick en mega stor flaska Bacardi Breezer Watermelon, astuff!! Men måste erkänna att jag kände mig rätt lättad av att dom inte köpte något alcohol baserat åt mig.. efter igår.. hehe.. som sagt, ska ju sluta dricka nu;)

I veckan som kommer ska jag dels äta MEGA kanelbullar på Café Saturnus med Lisette och Esther och ecentuellt åka till Kista Centrum med mormor:)

Har du några kul planer för veckan som kommer?

Enjoy;)

H

 

Kommentarer

Postat av: Linda

haha nyååår så drack jag rejält mkt jue, haha! Japp jag ringde han, hade inget annat för mig :P haha :P I dagarna ska jag åka in till stan med diva, hahah det lär ju bli kul, men hon måste få uppleva mer än träd och skog :D hoppas du får en braa vecka hanssii :D PUSS <33

2009-02-08 @ 23:23:27
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback