Dag 1 i skolan

2009-01-07 @ 16:56:56 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Yes, idag var det dags för den första dagen på den sista terminen på gymnasiet för min del. Kändes otroligt omotiverande och tröttsamt att behöva pallra sig upp tidigt på morgonen igen, men som sagt, nu är det inte långt kvar..

Började dagen med spanska, sen var det mentortid, engelska och biologi. Rätt lugnt schema alltså :)

Sitter och försöker få till iTunes till min lilla dator så att jag kan koppla in min ipod och fixa med den när jag får lust. Ni som känner mig vet säkert redan att jag och teknik inte alltid går hand i hand.. Som tur är jag bortskämd med Alex som kan hjälpa mig med det mesta, men det här ska jag fixa själv. Tro det eller ej, men än så länge går det bra..;)





Snart blire käk och sen säsongens första hoppträning med Olympus!!

Enjoy;)

H

 

Kommentarer

Postat av: Madde

Åh ja den e helt underbar, älskar den verkligen! :D



Haha ja bästa ragget ever ;)

2009-01-07 @ 18:58:03
URL: http://neonlight.blogg.se/

Postat av: Louise

tack så mkt! :d



hoppas hoppträningen går bra, o att du sitter kvar på ryggen:p hihi

2009-01-07 @ 19:33:42
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback