Nyårsafton

2009-01-01 @ 14:22:11 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Wihoo hade en toppen kväll här hemma igår med en massa roligt folk:) Jag och min älskade vän Linda partade loss med kusin Anna, storasyster, Marcus, och syrrans gamla gymnasiepolare:)
Började kvällen med lite dricka och en riktigt god middag! Lite senare blev det partyspel, sing star, en massa gott att dricka och raketer förstås!! Cashewnötter och yoghurt godisar fanns förstås oxå;)



Haha vilket gäng;)

Kommer mer bilder sen:)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Linda

HAHA, asså fanns det yougurtnötter :O Jag missade dem, haha eller jag kommer inte ihåg några XD PÖZZZZ!!

2009-01-01 @ 20:05:05
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback