1 juli 2009

2009-07-01 @ 11:01:58 Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()

Shit, ny månad nu igen.. Allt går i en rasande fart nu för tiden! ;)

Min morgon har haft bästa starten. Började med en supergod frukost tillsammans med mamma. Sen blev det en tur med Olympus, det var lite mulet och riktigt svalt och skönt ridväder! Därefter kunde jag inte låta bli att ta en jogging tur ;) Nu har jag stretchat och känner att det vore skoj att kolla igenom lite bloggar.. ;)




Dagens frukost: Vaniljyoghurt med müsli toppad med blåbär och hallon, en skiva av borregårdens grovbröd (hembakat) med leverpastej och gurka, till det ett glas apelsinjuice.


Nu måste jag snart börja packa!! Idag åker nämligen jag mamma och Maya ner till Nyköping för att hälsa på kusinerna ett par dar. Det ska bli supermysigt och om vi har tur håller vädret i sig så det är lika bra att packa me sig bikinin;) Så det kommer nog inte bli så mycket bloggning dom närmsta dagarna men när jag kommer tillbaka ska ni få se bilder från våran mini semester :D

Världens bästa A ligger och sover i mitt rum. Ska nog gå å ge honom en puss nu ;)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Deniesé

sv: Yes så är det. Jag har träffat honom 19 gånger på lite gig & signeringar så där. :) mer ska det bli!

2009-07-01 @ 12:11:43
URL: http://liketolive.blogg.se/

Postat av: Jenna

Lätt =) Säg till när så kommer jag dit och dricker glassdrinkar! hehe

2009-07-01 @ 12:14:49
URL: http://jennas.blogg.se/

Postat av: missh

ÄLSKAR leverpastej m smörgåsgurka!! Yummi!

2009-07-01 @ 22:34:44
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback