Äntligen fredag!

2009-07-31 @ 20:07:03 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Den här fredagen känner jag mig extremt trött!! Första jobbveckan efter semestern är avklarad och det känns som att knoppen fått arbeta en hel del.. Ska bli skönt med en slapp soff-kväll och en låååång natts sömn:)

Fick gå ungefär en timme tidigare idag så när jag kom hem fick det bli en joggingtur! Har liksom inte hunnit med mina morgon turer eftersom jag måste upp så tidigt för att komma i tid till jobbet. Det var riktigt skönt att rensa skallen lite men sen när jag kom in kände jag mig nästan heltrött..! Lite för mycket av allt den här veckan tror jag så nu behöver jag nog mest slappna av :)

Mamma och Sofie var på IKEA idag så ikväll har vi snickrat ihop ett köksbord till storasyster min. Riktigt snyggt blev det i hennes lilla hus :)






I morrn blir det "kick-off" med jobbet! Ska bli skitskoj!
Nu: TV!! haha;)

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Sandra drömkaka

Ja ordning & reda är väldans härligt då man liks orkat städa & fixa så det blir så :D !



Våran vovve Charlie är en vit bichon havanais, en riktig gullesnutt :)



Nu ska jag planera morgondagens bakning, hoppas du haft en härlig fredagkväll!

2009-07-31 @ 22:12:02
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback