Back in town!

2009-07-20 @ 21:58:51 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hej på er cupcakes!
Resan hem från Falsterbo var lååååång. Hehe. Vi alla var trötta efter veckans jobb på Falsterbo Horse Show så siktet var helt klart inställt på att komma hem så fort som möjligt. Ett litet stopp på McDonalds i Jönköping fick det bli men annars rullade bilen hela vägen. Vid midnatt parkerade vi utanför huset och började packa ur bilen. Vi möttes förstås av en överlycklig Maya! Tror Sofie också var rätt glad att vi kom hem igen, hon har haft fullt upp hela veckan med hundpassning hästpassning och dessutom sitt jobb! Tur att man har världens bästa storasyster som ställer upp<3



Vaknade upp i morse efter skönaste natten på länge!! Har sovit på en luftmadrass i Skåne hela veckan och jag har verkligen saknat min sköna säng! Det blev en god frukost med familjen och sen bar det av ner till stallet för att pussa på Olympus. Tog en ridtur vilket jag också har saknat massor. Har ju verkligen varit i Sveriges häst mekka en vecka nu men det finns inget bättre än att ta hand om och sitta på sin egna häst. Passade även på att prova alla nya grejer vi har köpt till Olympus. Två täcken, ett träns och ett schabrak. Allt passade perfekt! Phu.. ;) Lite extra pyssel med Olympus blev det allt och han njöt i fulla drag:)

Efter en skön dusch och sill lunch drog vi till Coop för att fylla på kylskåpet. Bröd, potatis, frukt, grönt och andra grejer inhandlades. På eftermiddagen kom mormor och morfar över på en fika och sen begav jag mig hem till Alex. Vi har käkat sushi och glass så nu är vi mätta!
Har hela lägenheten för oss själva så det blir nog en myss kväll framför TVn:)

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Jenna

Vilken söt liten vovsing du har :)

2009-07-21 @ 23:14:44
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback