Back in town!

2009-07-03 @ 19:05:33 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Hej på er!
Nu är jag tillbaks i Stockholm. Jag och mamma (å Maya förstås;)) har spenderat två helt fantastiskt mysiga dagar i Nyköping hos mina kusiner. Vi har gjort allt från att ligga och steka på stranden till att käka god mat och kika på loppisar! Har dessutom umgåtts med min kussilin Amanda och hennes kompisar en hel del. Helt otroligt trevliga som flickor (och pojkar hehe).. 
Berättar mer och visar bilder i morrn när jag kommer hem!!

Just nu är jag hos Alex. Eftersom familjen är nyinflyttade i lägenheten kände vi oss tvugna att testa områdets sushi restaurang. Den va nice;) Tror jag fick i mig 10 bitar! höhö.. ;) 

Enjoy;)

H





Kommentarer

Postat av: missh

skivbar!!! du då?

2009-07-03 @ 22:34:51
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Postat av: Jenna

Tror oxå helt klart på vanlig mat á la tallriksmodell och motion, framför pulver och bars. Åtminstone om det ska funka långsiktligt. Det verkar dock fungera bra för min väninna, även om jag fram tills dess har varit ytterst skeptisk mot det själv. Skulle nog dock aldrig själv klara av eller vilja hålla mig till det när det finns så mycket god vanlig mat och som dessutom kan ätas i rimliga mängder eller anpassas till en kalorisnålare diet om man nu vill nå snabbare resultat. Men jag är iaf glad att det fungerar för henne, och hoppas att hon finner en bra balansgång när det gällger att helt övergå till vanlig kost när hon har nått sitt mål :)

2009-07-04 @ 01:13:00
URL: http://jennas.blogg.se/

Postat av: matilda

Idag drar årets största idrottsevenemang igång som du bara inte får missa!!!!

Följ svenske Gustaf Larsson och den gigantiska showen för att i slutet se vem som vinner!

2009-07-04 @ 12:30:33
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback