Blandat!

2009-07-17 @ 21:40:03 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Japp, finns helt enkelt ingen mer passande rubrik! ;)


Dagarna går så jäkla fort! Kan inte fatta att vi ska åka hem på söndag redan.. De senaste dagarna har varit superroliga! Däremot har vi haft fullt upp hela tiden så jag har inte hunnit blogga så mycket.
Igår till exempel fick jag håret klippt! Yes! En frisör salong finns på plats på tävlingarna så jag fick topparna klippta för en trehundring. Helt ok:)

Bilder säger mer än ord...



Igår eftermiddag (efter klippningen, smart; hihi;)) blv det finally THE BEACH! Helt underbart!





På kvällen blev det rstaurang besök och därfter barbesök! Strandbaden heter stället, det ligger här i Falsterbo. Det var helt okej käk, däremot fanns det typ 3 grejer att välja mellan:/ tror att hela gänget käkade lax:)




Drinkarna var det därmot inget fel på! Jag drack världens sötaste Strawberry Daiquiri:) Min favoritdrink och det här var helt klart den godaste jag har smakat!




Idag utanför tävlingsbanan. Fullt med folk till Nationshoppningen.




Haha, pappa och Johan bär "fisknäts-stöd" soft va?;)





Igen :)


Nu ska vi snart käka pizza! Lena och Johan är iväg och köper:)


Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: sofie

måste ju erkänna att man nu i efterhand skulle följt med.. fan va jag vill ner nu.´.. ser skit kul ut..

Hoppas det blir igen nästa år då ska jag följa med! hahah



kramar å pussar

2009-07-17 @ 23:43:20

Postat av: Hanna

Försökte se er på TV men fick inget napp av er..^^ ;)



Njuut min sköna, ses när du kommer hem.



kyss

2009-07-18 @ 14:13:59
URL: http://hannsingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback